Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Литвяк О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Литвяк О. М. 
Вплив протестантизму на становлення державності в Німеччині (ХVІІІ - ХХ ст.) : Автореф. дис... канд. іст. наук / О. М. Литвяк; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2005. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему впливу протестантизму на становлення державності у Німеччині (XVIII - XX ст.). Висвітлено історію зародження антикатолицької ідеології - протестантизму, виникнення нових капіталістичних відносин у надрах феодального суспільства та перетворення його на ідеологію нового класу - буржуазії. Проведено комплексний аналіз протестантизму як релігійного, а також соціально-політичного явища у Німеччині. Зроблено спробу розв'язати проблему впливу економічного, політичного та культурного фактора протестантизму на німецьке суспільство у різні періоди німецької історії. Базуючись на працях ідеологів обох конфесій, досліджено концесійні дебати між протестантами і католиками. Визначено, що національний німецький характер протестантизму є головною причиною його історично-прогресивної ролі. Показано, що послаблення впливу протестантизму на суспільство було спричинено антинародною політикою нацистів. Виявлено провідну роль протестантського фактора у політичному й ідеологічному житті післявоєнної Німеччини (ФРН).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4ГЕР)5/6-55 + Э376.09(4НІМ)-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Литвяк О. М. 
Експериментальне дослідження характеристик керуючого клапана типу "сопло-заслінка" гідравлічних систем автоматичного керування / О. М. Литвяк, С. В. Комар // Наука і техніка Повітр. сил Збройн. сил України. - 2019. - № 4. - С. 56-60. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Представлено результати експериментальних досліджень керуючого клапана типу "сопло-заслінка", що використовується в насосі-регуляторі НР-3. В результаті аналізу експериментальних статичних характеристик виявлені нехарактерні нелінійні ділянки. Нелінійність характеристики пов'язана з якістю виготовлення керуючого клапана і може призводити до неправильної роботи насоса-регулятора і в цілому системи автоматичного керування двигуном. Показано, що статична характеристика керуючого клапана може слугувати підтвердженням якості виготовлення клапана на ранніх стадіях виробництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-044.052

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сучасні засоби автоматичного пожежогасіння : навч. посіб. / О. А. Дерев'янко, О. А. Антошкін, С. М. Бондаренко, М. М. Мурін, О. М. Литвяк, В. О. Дурєєв, А. Г. Котов; Нац. ун-т цивіл. захисту України. - Харків : Панов А.М., 2018. - 271 c. - укp.

Висвітлено загальні підходи щодо побудови систем автоматичного пожежогасіння: водяного, пінного, газового, порошкового, аерозольного та з гелеутворюючими сполуками. Розкрито переваги та недоліки застосовуваних вогнегасних складів і технічних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н960.2-5-05 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА829042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Литвяк О. М. 
Експериментальне дослідження характеристик керуючого клапана типу "сопло-заслінка" гідравлічних систем автоматичного керування / О. М. Литвяк, С. В. Комар // Наука і техніка Повітр. сил Збройн. сил України. - 2019. - № 4. - С. 56-60. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Представлено результати експериментальних досліджень керуючого клапана типу "сопло-заслінка", що використовується в насосі-регуляторі НР-3. В результаті аналізу експериментальних статичних характеристик виявлені нехарактерні нелінійні ділянки. Нелінійність характеристики пов'язана з якістю виготовлення керуючого клапана і може призводити до неправильної роботи насоса-регулятора і в цілому системи автоматичного керування двигуном. Показано, що статична характеристика керуючого клапана може слугувати підтвердженням якості виготовлення клапана на ранніх стадіях виробництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-044.052

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Литвяк О. М. 
Обгрунтування законів регулювання гідрогальмівної установки для наземних випробувань турбовальних ГТД / О. М. Литвяк, С. В. Комар // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2020. - Вип. 1. - С. 96-102. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблеми, що виникають під час наземних випробувань авіаційних турбовальних газотурбінних двигунів на гідрогальмівних установках. Представлені експериментальні завантажувальні характеристики гідрогальма і несучого гвинта вертольота. Показано, що невідповідність завантажувальних характеристик гідрогальма відповідним характеристикам несучого гвинта може призвести до незадовільної роботи регулятора частоти обертання ротора вільної турбіни двигуна. Надано обгрунтування закону регулювання завантаженням гідрогальма, що забезпечує завантажувальні характеристики близькі до завантажувальних характеристик несучого гвинта вертольота. Показано, що гідрогальмівна установка з системою автоматичного керування завантаженням дозволяє наблизити динамічні характеристики гідрогальма до динамічних характеристик несучого гвинта вертольота і забезпечити коректні наземні випробування турбовальних ГТД.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц651.122

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Литвяк О. М. 
Проблеми наземних випробувань турбовальних газотурбінних двигунів типу ТВ3-117 / О. М. Литвяк, С. В. Комар // Наука і техніка Повітр. сил Збройн. сил України. - 2021. - № 1. - С. 61-70. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

При наземних випробуваннях газотурбінних двигунів ТВ3-117 на гідравлічних гальмівних установках часто реєструють автоколивання частоти обертання ротора вільної турбіни і параметрів турбокомпресора в області роботи регулятора обертів вільної турбіни. Однією з причин розвитку автоколивань в системі автоматичного регулювання вільної турбіни є невідповідність завантажувальних характеристик гідрогальмівної установки завантажувальним характеристикам несучого гвинта вертольота. При наземних випробуваннях об'єктом регулювання є вільна турбіна з підключеним ротором гідрогальма. При роботі двигуна в складі силової установки вертольота об'єктом регулювання є вільна турбіна з підключеним ротором несучого гвинта. Зміна параметрів об'єкта регулювання без відповідної корекції параметрів регулятора може призводити до незадовільної динаміки системи автоматичного регулювання. Іншою причиною розвитку автоколивань є нелінійність характеристик елементів системи автоматичного регулювання. Розроблено математичну модель системи автоматичного регулювання обертів вільної турбіни, що враховує нелінійні особливості характеристик реальних регуляторів. Проведено розрахункові дослідження впливу розриву статичної характеристики і зони нечутливості регулятора на розвиток автоколивань в системі автоматичного регулювання обертів вільної турбіни при наземних випробуваннях вертолітного двигуна. Надано рекомендації щодо вибору параметрів регулятора обертів вільної турбіни для запобігання виникненню і розвитку автоколивань обертів турбокомпресора і вільної турбіни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц651.11-927.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Литвяк О. М. 
Моделі і методи аналізу динамічних процесів в системі автоматичного керування турбовального газотурбінного двигуна вертольота : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.13.03 / О. М. Литвяк; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут". - Харків, 2021. - 37 c. - укp.

Вирішено актуальну науково-прикладну проблему прогнозування та усунення розвитку автоколивань в системі автоматичного регулювання (CAP) обертів вільної турбіни турбовального газотурбінного двигуна (ГТД) вертольоту на основі розробки відповідних математичних моделей і методів. В результаті аналізу стану проблеми встановлено, що на даний момент проблема розвитку автоколивань в CAP обертів вільної турбіни турбовальних ГТД вертольотів з гідромеханічною системою регулювання вирішено не повністю, що обумовило необхідність удосконалення класичного математичного інструментарію. Розроблено комплекс взаємопов’язаних моделей динаміки CAP обертів вільної турбіни турбовального ГТД вертольота і нелінійної поелементної моделі статичних характеристик гідромеханічного регулятора. На підставі поглиблених експериментальних досліджень процесів і характеристик елементів гідромеханічного регулятора отримано нові дані, які дозволили усунути протиріччя у математичному представленні функцій елементів CAP та удосконалити їх математичні моделі. Подальший розвиток отримали методи дослідження автоколивань у складних механічних системах та визначено критерій для прогнозування автоколивань в CAP обертів вільної турбіни турбовального ГТД при його наземних випробуваннях на гідрогальмівній установці та льотних випробуваннях у складі дводвигуневої силової установки вертольоту. Розроблені моделі та отримані результати досліджень складають основу методу прогнозування схильності CAP обертів вільної турбіни турбовального ГТД до розвитку автоколивань. Для забезпечення коректних наземних випробувань турбовальних ГТД вертольотів вперше сформульовано вимоги до динамічних характеристик гідрогальмівної установки та обгрунтовано закон регулювання її завантаженням, що забезпечує повну емуляцію характеристик несучих гвинтів вертольотів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449058 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Литвяк О. М. 
Особливості статичних характеристик регулятора обертів вільної турбіни насоса-регулятора типу НР-3 / О. М. Литвяк, С. В. Комар // Системи озброєння і військ. техніка. - 2020. - № 4. - С. 93-100. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Представлено результати експериментальних досліджень статичних характеристик регулятора обертів вільної турбіни насоса-регулятора типу НР-3, призначеного для турбовального газотурбінного двигуна типу ТВ 3-117. В результаті аналізу експериментальних статичних характеристик регулятора виявлено нелінійні ділянки. Нелінійність статичної характеристики регулятора може призводити до незадовільної роботи системи автоматичного регулювання двигуном. Показано, що статична характеристика регулятора обертів вільної турбіни є підтвердженням якості виготовлення або ремонту насосів-регуляторів типу НР-3 при приймально-здавальних випробуваннях.


Індекс рубрикатора НБУВ: З363.3 + З56

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського